20 January 2011

Mencuci Adidas Bounce Jaket

CERITA CERITI AKU

Gambaran Jaket kesayangan aku seteleah dilempar dengan telor Omega Plus A
ditambah pula dengan Tepung entah Cap Apa..
Rambut ku abis di uli-uli.. hahhahaha..
Sebanyak 3 Kali cucian yang aku laksanakan demi menjaga kehitaman Jaketku tu...
Cucian Tangan = X berkesan langsung
Cucian Mesin Basuh = Berkesan sedikit & Bau telur tetap ada

Akhirnya...

Aku p jalan terakhir iaitu SRI SURIA LAUNDRY
 atau dikenali sebagai Kedai DOBI...
aku bikin DRY CLEAN... 
aku ingatkan da xde harapan untuk memulihan Jaket Kesayangan aku tu..
3 Hari aku menunggu... 
Bayar pon bayar la.. 
janji bersih...
 harga aku x kisah
RM 15.00 / sekali hantam.. murah kot.. hahaha

Dan hasilnya.. amat memuaskan... Jaket kesayangan aku kembali Hitam Sepenuhnya..
tompok-tompok tepung n telur.. xde lagi kelihatan.. 
Yahooooooiiii.... Lega hati.. klau x.. aku da buat kiraan budjet untuk membeli
Sebuah Jaket yang baru... hehehhehe...

No comments:

Berita FIFA.COM