08 January 2011

Adidas Adizero Ace 2011

ADIDAS ADIZERO ACE 2011 
Memang dah x lari lagi dari sasaran.. 
Barangan Adidas tetap menjadi pilihan Utama Aku
Kerana Adizero Ace ini la.. aku bersesat kat Kuala Lumpur selama tiga jam..Road to pavillion pon x reti... hahaah..wat malu family je..aku meredah lautan kenderaan entah dari mana datangnya.. cilok sini..cilok sana.. hampir eksiden dengan mak cik.. adus.. boleh pulak mak cik tu melintas dengan selamber dek je.. Alhamdulilah.. aku sempat mengelak.. dengan tenang... huhuhuhuhu.. Apa-apun kasut ini hanya sementara sahaja.. sehingga Tamat Latihan Khusus  @ PULASAR, Kuching - Sarawak selama berbula - bulan..

"Tangkas Banteras Ganas"
Slogan yang aku pegang sehingga hujung usiaku..

Kerjayaku ibarat kertas-kertas tersebut.. dari 1 ke 1
sebelum sukses..  

Wajahku pada 30-12-2010

Membawa kesemua keturunanku turun makan bersama @ 
Restoran K.F.C Seksyen 18 Shah Alam.
pada 6.1.2011 
jam 2230

* Banyak perkara lagi yang aku perlu fikirkan sebelum umurku menjangkau 25 tahun... apa yang kene ada..apa yang kene buat.. aku da mula bergerak ke satu aras...pada tahun 2011.. diringi berkat restu ibunda dan ayahanda.. hanya mampu membawa aku ke sana... "be the special one" 

No comments:

Berita FIFA.COM