25 January 2011

Cicak Gecko Mati Dibunuh

Beberapa hari sebelum berangkat ke MEDAN BAKTI
Bila rasa bosan, aku akan menjadi pemburu yang digeruni setiap 
waktu pagi dan tengahari.. hehehehe.. awas..korang semua
Ni la rupa janggut kesayangan aku.. da kene tebas weiiii...
tinggal misai je..dan rambut sahaja
Nie CICAK GERGASI aku x tau jenis apa.. TOKEK ke.. POKKE ke..
dah pun mati dipanah aku... untuk pengetahuan korang...
panah nie.. da 6 tahun aku simpan.. dah berpuaka agak-agaknya.
dulu nya aku rajin, memburu ikang di sungai
akhirnya, ianya digunakan untuk memburu CICAK secara rasminya.. hehehe
Buek sup pon sodap nih.... hahaha..jangan lupo cicah sambal belacan..
sepandai-pandai ko lari.. pandai lagi aku.. mencari ko..
hehehehee.... 
Korang jangan tak percaya... abes cicak tu aku bedal..
sedap wei... hehee.. tinggal tulang ajer... hahahaha..
memang menjilat jari... hehehehe...
yang nie.. USB Network Connect to RJ45.. baru pakai 2 minggu da jahanam.. heheheh
Modem D-LINK internet aku habis dijamu oleh MR Kilat..
yehaa... rasakan.. akibat tak tarik kabel tepon.. huuuuu
sekarang.. da pun OK.... apa2 pun.. dwet kasi layang dulu la...
hahhahahaha 

1 comment:

opstuart.blogspot said...

'goreng pon sodapp'...haha...

Berita FIFA.COM