16 November 2009

Laporan New Balance 12KM Klang



Acara : NEW BALANCE RUN 4 IT 12KM
Bila : 15-11-2009
Dimana : PADANG SULTAN SULAIMAN KLANG
Masa Mula : 07.00 am
Kategori : Lelaki Terbuka
Jarak : 12km
Catatan Masa : 00'53'40
Kedudukan : 22
Kasut : Adidas Ozweego 365

CERITA NB 12km KLANG

Latihan untuk acara kali ini hanyalah 3 hari sahaja.. tapi memang keras.. speedwork selama 2 hari dan long distance sehari.. kualiti badan serta mental dalam keadaan baik.. kepala lutut juga baik... kecuali ankle.. ermmm terasa pedih apabila pace aku terasa laju... apa yang boleh di buat.. hanya menahan sahaja.. Masa yang aku cuba buat adalah di bawah 50 minit.. akan tetapi angka 53'40 menjadi milik aku secara rasmi.. Fuhh keciwa bertambah-tambah lagi.. sudah laa kene sayur dengan PM1.. x dapat follow Unlce Alam.. ermmmm mission failed buat berkali-kali.. huhuhuhuhuhuhu akhir kata, aku terpaksa kerah latihan untuk cabaran yang akan datang...
-
Dengan berakhirya NB12km.. aku sudah plan, nak ambik cuti rehat dari arena Long Distance.. pertengahan bulan 12 baru aku naik gila balik... nak repair kerosakan mesin.. cukuplah setahun lebih aku gasak badan dalam acara jarak jauh.. so masa berehat kene ada.. latihan akan di buat seperti biasa.. kepada GENG TASIK SHAH ALAM.. borang AdiNation of Runners Adidas akan di edarkan pada petang 16-11-2009 hari Isnin.. jangan risau.. penyertaan adalah percuma..

2 comments:

azlan said...

AJ39, jangan cepat putus asa, biasa la tak capai target dan mission failed, tapi arena larian jangan tinggalkan lama-lama.... 53'40 kira okay la tu, you dah sayurkan semua runners yang belakang2 you...hehehehe......yang penting bila kita masuk acara2 larian ini kita boleh perbaikikan masa kita sedikit demi sedikit!

Jom kita gasak pulak Penang Marathon!!

Mata Gangsa said...

huhuh.. tq bro...saya x join event Penang Marathon.. just datang dan tengok sahaja..
ok.. jmpa lg..

Berita FIFA.COM