27 November 2009

Yahoo Sesudahnya Ermm PBIM 2009



yahoo dapat ganti orang dalam event PBIM 2009
yahoo dapat pula Bib Full Marathon
yahoo terasa happy bila da selesai 42.195km
yahoo terasa teruja bila nampak garisan penamat
yahoo terasa kuat bila pegang medal penamat
yahoo dapat t-shirt penamat (bukan semua boleh buat)
yahoo daa cipta nama buat kali ke-2 (CAR39)
yahoo dapat menambahkan endurance dan tahap mental aku
yahoo bangga dapat setelkan marathon tanpa latihan khusus

sesudah 30km terasa nak tarik diri pon ada
sesudahnya aku mental bila nampak bukit panjang PBIM2009
sesudahnya kaki aku melecet teruk lepas buat full marathon
sesudahnya cram menjelma
sesudahnya buku lali aku bengkak (tarok ais ler jawab nya)
sesudahnya lutut aku kembali terasa sakit huk huk huk
sesudahnya nak cangkung pon sakit
sesudahnya nak naik tangga pon payah
sesudahnya aku makan banyak tanpa sempadan, bedal aje
sesudahnya tempoh recovery jadi panjang
sesudahnya timing aku lagi teruk
sesudahnya aku menyesal dalam 42.195km
sesudahnya payah nak berjalan bila keesokan hari
sesudahnya aku seksa badan, otot dan jantung beb huhu
sesudahnya sengal-sengal selama 4 hari berturut-turut
sesudahnya aku termenung nasib buku lali (maap yer)
sesudahnya aku tidak akan join full marathon, cukup lah

ermm trainer aku cakap lebih baik jalan dari lari
ermm trainer aku cakap kaki x cukup matang
ermm trainer aku cakap jangan masok lagi 42.195km
ermm trainer aku cakap nak improve kene sukses dlm 21km
ermm trainer aku pesan kalau nak otot rosak, sila teruskan
ermm trainer aku cakap dok diam-diam, hingga pulih
ermm aku keras.. x dapat training seperti biasa
ermm terpaksa lari slow, tapi aku terasa berjalan pon ada
ermm merana, x bley wat speedwork kene rest cukup rasa
ermm takot pace lari bila da join marathon
ermm takot otot rosak bila masa mendatang
ermm kaki aku mengigil bila nampak rakan2 berlari
ermm entah kan bila aku nak try balik marathon
ermm kene menanti hari untuk buat latihan keras
ermm lepas nie hanya 25km dan kebawah sesuai untuk aku
ermm cukup sampai disini sahaja bagi edisi 42.195km
ermm bila sudah ready, baru aku join balik FULL MARATHON

semua event untuk bulan 12 aku gantung dahulu, ini kerana nak kasi pulih sepenuhnya. lebih baik aku berehat dari meneruskan aktiviti long distance, mencegah lebih baik dari menyeksa. hehehe kepada rakan2 cap ayam bermula pada Januari 2010 aku akan kembali membakar jalan raya.. so aku kene rest secukup-cukup rasa... da cukup rest.. bermula latihan SULIT.. harap2 dapat berjaya..!!! Menanti kehadiran JANUARI 2010

yang benar,
ayamJunior39


Selamat Hari Raya Aidiladha
Kepada Rakan-Rakan C.A.R's
Semoga Bertemu Kembali
Minta Maap Kalau Ada Salah Silap

4 comments:

UiTM Runners Club said...

salam.. kami dari uitm runners club berbangga dgn pencapaian anda yg sangat hebat.. rehat cukup2 n hit the road again in 2010.. we will see you.

hehe.. (din runners)

Mata Gangsa said...

hahaha..
tima kasih..
tp merana ooo..
kene rest secukup rasa...
huk huk huk

Nukilan ida said...

uiks..nain kali training la dulu..kesian kat badan..Anyhow! Congrate for u! n Get Well Soon!

CAR39 said...

hhuuuuu.. uji mitos.. tanpa latihan pon bley capai 42.195km.. heeh lepas tu.. pelbagai sakit mendatang. yeahh rasakannnn penangan FULL MARATHOn. hahaa

Berita FIFA.COM