11 December 2009

2 Minggu

Nampak gaya nya kecederaan PBIM2009 memaksa aku sekali lagi berehat panjang.. keadaan pergelangan kaki masih lagi dalam pemulihan.. atas nasihat aku terpaksa menyambung kembali aktiviti berehat sepenuhnya.. kali ini selama 2 minggu aku pertaruhkan untuk berehat.. kepada rakan-rakan sepelarian aku tetap hadir setiap kali event diadakan jika tiada arah melintang dari depan.. aku support korang semua dari permulaan garisan hingga penamat garisan... walaupun x dapat memberi saingan di atas jalan raya... hehehehehe... tahun baru, tahun mengubah pace aku.. sasaran 2010 " 1km = 3.30minit " dengan 1 harapan moga berjaya... sebulan 2 event... bergantung pada jarak..
-
2 minggu d pertaruhkan untuk pergelangan kaki..!!!

2 comments:

zuddin said...

rehat cukup2.. make a come back kat great eastern.. :)

Mata Gangsa said...

tu yg dok mengigil tiap2 hari..
bila tengok orng berlari..
hahaaha..
2 mmgu d pertaruhkan...!!

Berita FIFA.COM