18 January 2012

Ermmm ermmm ermmm

E.N.T.A.H.L.A.A.A

2 comments:

Anonymous said...

ermm..mmg 'ENTAHLAH'...

Anonymous said...

anon - aku sebagai sahabat baik kepada mata gangsa ini..
aku agak tergelak juga tengok ko nie anon...
kenapa suka jaga tepi kain orang...
tak tahu malu kah..
jangan2 minah gedik... kah kah kah
da bnyk anon2 komen blog nie aku baca.. tp anon nie rajin sngt folow up blog nie.. ermm msti ada sbb...

jgn2 ko nie ex no.2 dia..
aku rasa-rasa la..
dia ada bgtau aku tentang ex gf. yg ke-2..
mmg ptt dia break dgn ex gfnum2...
keputsan yg tepat..
siap bgtau lagi.. ex no.1 dan ex no.2 memang ibarat langit dengan bumi jauhnya dari perwatakan.percakapan... jgn terasa klau.. klu ko tuh.. mmg benar anon (ex no2)...

utk pengetahuan ko la anon... budak yg kor gangu nie bkan sebarangan manusia yg kor kenali..
hahhaa.. chow lor beteh...

Berita FIFA.COM