26 January 2012

Bola sepak kembali aku terima



Taraaaaaaaa... tu dia JERSI NO.13 yang aku terima
sekian lama aku meninggalkan dunia bola sepak padang
aku rasa hampir 2 tahun aku tidak beraksi
setelah mengalami kecederaan buku lali
semasa mewakili UITM bagi kejohanan liga di Selangor
sekerat jalan aje.. terus gantung kasut
hehehee..
 maafkan saya en. JURULATIH 
aku da naik seriau dengan sakit-sakit bola sepak
takut kepala lutut tertwist
salah satu sebab aku tukar haluan untuk bergelar
pelari jarak jauh.. selama 2 tahun je..

tapi.. zaman bertukar zaman..
panggilan untuk bermain bola sepak kembali menghantui 
henphone aku..
hahaha... 
tapi
aku da la x fit macam muda-muda dulu
pancit
xda fitness
body contact pon da x reti
yang aku tau..
tibai dan sepak kaki orang dalam kotak penalti
hahahhaha

makan masa juga aku hendak mengembalikan zaman cergas
semangat ada.. usaha xda..
macam mana tuh... hehehee

baru 10 meter berlari atas padang.. 
nafas dah macam lembu nak mati
kekekekekeke
buat malu aje..

apa boleh buat... kesibukkan melanda
2 hingga 3 bulan ini.

(^__^)

No comments:

Berita FIFA.COM