10 January 2012

Busy + Kurang Sihat

Selamat petang kepada pembaca-pembaca blog yang x seberapa nih... zaman sibuk telah pun melanda perkarangan meja rasmi aku....bermula semenjak aku berpulang dari bercuti tempoh hari.... layan kerja.. memang best... penat.. pon x terasa... hahaha.. tangungjawab perlu diutamakan... tidur kurang.. makan lebih... hehehehee.. senaman petang2 pon  x tentu... hari-hari aku menghadap laptop... on pagi.. tutup pun pagi.. hehhehehe.... syok juga.. berkampung beramai-ramai wat kije.. ketawa... gelak.. melawak.. pelawak... semua ada... so.. kerja yang banyak.. leh jadi terasa sikit... tension-tension jangan sama sekali... buat kije biar ikhlas.. baru kerja tu.. nampak cantik. smart.. bos tengok pon.. senang hati.... kalau tidakk.. siap sedia la.. pasang muka.. tunggu nak d MOP jer.. hehehehe.. harap-harap korang semua faham bahasa kiasan aku nie...

walaupun.. badan aku sejak 2 hari lepas... kurang sihat.. aku tetap hadirkan diri... menyambung tugasan yang kian suntuk masanya... huuhhuu.... wahai kawan-kawan.. mari la kita membuat kerja.. sebab kerja itu tanggungjawab anda semua.. jangan malas.. hahhaahhaha...

cukup masa.. msti adanya waktu rileks..yg akan hadir.. so.. klau ikut hati.. nak je lik kampung.. selepas zaman kesibukkan kaw kaw nie hilang dari pandangan.... tengok family... lagi bagus... tenang sikit .. masakan rendang.. ayam.... huuuu... 

3 comments:

Anonymous said...

ana uhibbuka fillah...

haffizmohdnoor said...

semoga cepat sembuh..

singgah n follow ur nice blog :)

Mata Gangsa said...

:D... alhamdulillah.. da okey sket.. just selsema. n batuk-batuk

Berita FIFA.COM