01 September 2009

PuaSa BuKan HaLanGan Dan ALaSan...!!

Salam Ramadhan
Salam Merdeka
Salam 1Malaysia
Salam sejahtera kepada semua rakan-rakan...
Minta maap ler kawan2.. gue da lama x post cerita-ceriti dalam mende nih...
d sebabkan busy yang entah mana datang nya kerja2 tue.. "ada GUE kesah"
haahahahaha... bermula nya bulan POSE pada tahun 2009 nie..
maka dengan itu.. secara umum nya.. gue nak minta maap..
jika ada salah silap, terkasar bahasa, terbiadap, terkurang asam dan lain2..
harap2 dapat d maafkan..
kepada rakan2.. gue nak ucapkan..
SELAMAT BERPUASA PADA TAHUN INI DENGAN SEMPURNA
(nie untuk bulan pose.. untuk raya lain pulak)
-
Aktiviti Pada Bulan Ramadhan..
latihan hanya laa ringan2 saje.. lagipon gue da target bulan nie nak rehatkan sendi2. otot. tulang2. maklum ler.. 11bulan gasak..
daa banyak yang longgar..so kene ler ketatkan balik
yang mana daa rosak kene ler repair...haahahah
nak buat latihan d malam hari.. takot pulak terkeluar isi prot..
tu yang menjadi masalah... tiap2 berbuka.. mesti tersadai..!!!
ehheeheheheh pham2 ler..
-
kepada mereka2 yang terlibat dalam menjayakan malam penuh dengan sejarah hidup gue yang selama 20tahun.. nie ler kali pertama gue d raikan..
pada 26.08.2009 (d raikan 4 jam awal)
d RESTORAN BURGER KING, SEKSYEN 13 SHAH ALAM..
"yum yum belasah BURGER n KEK beb"
oleh mereka2 yang bernama
MR SHAWAL + MR KAMARUL + MISS ROBI + MR SHAHRAFI
mereka da mcm abang n akak gue sendiri
RIBUAN n JUTAAN TERIMA KASEH...
(^_^)
-
REKOD LARIAN BULAN POSE KALI PERTAMA
7.2km = 34 minit
pada
31/08/2009
d
Tasik Shah Alam
haahaha henjut2 punya henjut.. prot lak senak..
perhhhhhhhh sakit betol...
first round mmg okey.. second round K.O
(x_X)
-
ok.. jumpa lagi...
next event EKIDEN RELAY..

1 comment:

adzmierz azizan said...

aittt ko puasa rupnya botak...aku ingat ko orang vietnam...he2 melayu rupanya

Berita FIFA.COM