17 August 2009

FUTSAL S.A.F UiTM NaiB JohAn..!!



Event : SUKAN ANTARA FAKULTI 2009 (FUTSAL)
Where : PUSAT SUKAN UiTM SHAH ALAM
Date : 15.08.2009 - 16.08.2009
Group : CLOSE UITM STAFF
Team : FACULTY OF MEDICINE (MEDIC)
Ranking : 2
Shoes : NIKE TEMPO (daa JAHANAM)
PENALTY : F.K.A 2 - 0 MEDIC
-
Yeahhh.. walaupun da lama aku meyepi dalam arena bola sepak.. da jd ex-player pon kene redah maen..!! apa-apa pon semngat berpasukan Team Medic yg mmpu ke tahap ini... Tahniah buat team aku... daa ler kasut aku seperti rojak.. huuuuu maklum ler.. daa lama x beli kasut futsal baru.. abis jahanam aku kerja kan kasut aku tue arini... Selama 2 hari bertarung d pusat sukan Uitm.. akhirnya ke Final jua... berbekal kan fitness yg aku ada.. aku guna kan sebaik yg mungkin.. heheheh dr segi position aku daa out.. asyik berlari jer.. posisi pon da x seberapa betol.. yg aku risau dalm event nie hanya laa LUTUT.. aku terpaksa berhempas pulas.. demi menjaga beteng pertahanan daripada di bolos pihak kawan..!! ehhehe TAKDA BOLOS beb.. suksess.....!!
-
Tahniah buat Pasukan Fakulti Kejuteraan Awam.. walaupon kami tewas dengan sepakan penalti.. 2-0.. huh permainan kali nie mmg fair play.. xde adegan panas..!! maklum ler.. satu bangunan S&T.. wat pe maen2 terok2.. hahaha... muka2 pon ramai yang d kenali.. janji nama menara S & T naek....
-
Nasib baek utk lutut aku kali nie... tergelincir n terhentak pada lantai.. hujan n licin.. sebab utama lutut aku berlaga dengan lantai.. fuhhhhh lega.. xda twist.. klau x.. korang paham2 la yer... ermm sebab tu aku terpaksa retired awal dalam arena bola sepak.. selepas injured selama 2 bulan.. gara2 friendly match dengan team Shah Alam United.. utk kempen LIGA SELANGOR 2008.. perhhh seksa ooo. ankle aku kene terjah dek striker... baru ku tau apa itu sakit... hahahh asyik kene kan orng.. akhirnya kene gak batang hidung sendiri.. 2 bulan rest.. semenjak dari eksiden tue.. aku teroz bersara... daripada team Uitm.. tinggal kenangan jer.. walaupon ada panggilan utk aku..aku terpaksa menolak.. mencegah lebih baek dari mengubati.. paham2 la yer.. Sayangi kepala LUTUT anda...!!!!

2 comments:

Fong said...

haha.. bola sepak game yg plg banyak injury

adzmierz azizan said...

ko jgn lupa aku paling byk besorak time tu...ko patut bg aku ckit ganjaran he2

Berita FIFA.COM