14 October 2009

4th Malaysia International Ekiden Run 2009

Anggota Shah Alam Runners...
dari kiri Syawal,Kamarul,Rubi,Imran & Shahrafi
Event : 4th Malaysia International Ekiden Run 2009
When : 04-10-2009
Where : @ Putrajaya
Time : 08.00 am (started)
Group : Mix
Distance : 15KM (RELAY MARATHON)
Timing : 01`13`24
Ranking : 20
Shoes : ADIDAS OZWEEGO 365
-
Salam kepada semua rakan-rakan seperjuangan yang sentiasa mengikuti perkembangan blog ini. Huh raya pon da lepas. Performance pon sudah hampir terbabas.. Masa berehat telah pon tiba.. kenapa..? Hehehe.. kepala lututku INJURED waduh waduh... bukan kerana aku bermain bola.. tetapi terlalu kerap berlari d atas jalan raya.. Jiwa Kacau sudah kembali dalam kepala aku.. tension dan pressure.. Yang bagus nya.. sudah ler kene pada waktu petang sehari sebelum event Ekiden.. perhhh punya ler susah hati.. nasib baik aku pelari No.5 (2.8km) jer.. Nasib baik sentiasa menyebelahi aku.. Brader Syawal dengan berbesar hati memberi pinjaman peribadi iaitu 'knee guard' huh lega rasa nya.. Setibanya 'salempang Ekiden di amanah kan kepada aku untuk ke garisan penamat.. dengan hati keras.. sakit tolak tepi.. aku hanya fikirkan pelari-pelari di hadapan aku.. Hehehe kelajuan tidak seberapa tapi boleh saja potong apa yang patut.. Henjut tetap henjut.. dapat ler juga aku mecucuk 6 peserta bagi kategori mix.. hahaah mencicit aku lari.. punya seronok tapau orang.. di sebabkan kepala lutut tetap aku terpaksa berpada-pada dengan pace aku.. ingatkan nak berjalan .. tapi atas dasar semangat entah dari mana muncul.. sampai jua aku ke garisan penamat.. yeahhhhhh sukses... abis aku tapau team tempat ke 21... hahahaha.. akhirnya tempat ke 20 dengan catatan masa agak okey.. menjadi milik team Shah Alam Runners.. Syabas kepada Cik Rubi + En Shah + En Kamarul + En Syawal + Budak Kecik (aku).. next event di Mizuno Wave Run.. mau berombak kepala lutut aku...yang nie entah ler macam mana..!! JIWA SUDAH KACAU BILAU....!!!!!!

1 comment:

adek dush said...

alamak bro...camane ble injured kapla lutut 2...
bahaye bro...kasi kapla lutut mkn ais bro... insyaAllah ok...

Berita FIFA.COM