21 October 2009

Mesin Ayam Jr. Kembali Pulih 100%..!

yeahhhh... yeahhhhhh....akhirnya.. kembali pulih seperti biasa.. nasib baik bukan luar biasa.. tetapi.. tahap endurance telah berkurangan... huhuhu.. apa boleh buat.. tiada ubat yang di ambil.. hanya sekadar susu asli 'Marigold H&L Low Fat'... walaupon harga boleh tahan ringgitnya.. aku terpaksa melayan kehendak kepala lutut... hehehe.. janji sihat.. selama 1 minggu 5 hari aku pertaruhkan tarikh pemulihan.. dan dari atas nasihat doktor pakar.. aktiviti larian terpaksa di tangguh buat seketika.. hanya proses warming up sahaja yang mampu aku buat sepanjang tempoh pemulihan..
-
laporan harian untuk 'JENTERA' Ayam Jr. bagi Mizuno Wave Run @ UPM...
-
18-10-2009 = 27 minit sahaja (kembali beraksi)
19-10-2009 = 3.8km ( 00:15:14) sprint + fatlek 50 meter X 5 set
20-10-2009 = Bukit S.U.K Selangor X 4 set
20-10-2009 = (set1, 1'25 + set2, 1'30 + set3, 1'22 = set4, 1'22)
21-10-2009 = 3.8km (00'15'24) sprint + fatlek 100 meter X 13 set
-
ermm harap2 dapat membantu aku dalam event kali ini.. walaupon latihan tidak seberapa fit.. aku terpaksa buat.. pace hampir lari.. terpaksa 'tune' balik.. setting jantung balik.. angin kene control.. heheeheh.. makan tue yang masalah.. tiada had.. huh.. melantak kaw-kaw punya... ada ke patut kawan2 aku cakap aku bela hantu raya.. ahahahaha.. agak2 ler..
-
Pada petang 21-10-2009.. hehehe.. pabila trainer daa turun padang.. nak tak nak aku terpaksa ikot... walaupon sudah tau apa kesudahan nya... macam biasa.. Mr Amran akan menyerahkan lagi segala ilmu yang dia ada kepada aku... letih.. x cukup nafas.. cram.. pening.. muntah angin.. mesti ada... petang nie.. memang dia push to limit bagi 'mesin' aku.. tapi aku rasa berbaloi jika dia ada... dapat juga buat latihan extra... baru laa FIT hehehee... TQ.. MR AMRAN...
-
Ada ura2 laluan kali ini berbukit... maklum ler pertama kali join event Mizuno nie..'mesin' yang aku bikin kali ini.. dengan harapan dapat membantu aku untuk menawan laluan tersebut.. dengan latihan tinggal beberapa hari sahaja lagi.. aku terpaksa 'full throttle' dan lenjan setiap kali aku mengasak 'mesin' yang baru sahaja di baik pulih.. hehehehe.. ok sampai setakat ini sahaja... jumpa lagi kepada konco-konco sekalian...

2 comments:

adzmierz azizan said...

owh rupnya ko lah ayam aku yg telepas he3

Mata Gangsa said...

cehh..!!

Berita FIFA.COM