09 June 2009

OPsss DA MinggU ke - 7..!!


POWERBAR.. tq bro kasi 1 kotak..
klau beli 1 kat luar RM8 hengget..
leh d guna pd SCKL nnti.. jimat kos.. hahah
x baek pulun sorng.. mane2 yg ade lebih tue.. kasi laa pd member2 laen..
hahahahahah

ISNIN - 15 minit warm up (400m x 10 lap) + 200m x 8lap (purata 30-35 saat) + 100m (11.45 saat) + 5 minit (warm down)
SELASA - 01`03`00 minit (speed work + drill)
RABU - 00`30`00 minit (am)(warm up) + 00`30`00 minit (pm)(skipping + drill)
KHAMIS - REST
JUMAAT - 00`15`00 minit (3.8km) sprint test
SABTU - 01`20`00 minit (15km der pacemaker 3) hutang 2 lap..
AHAD - Klinik SCKL d Lake Garden K.L + REST
start hari rabu `10.06.2009` aku daa mule ambik cuti tahunan aku.. smpai la jumaat nie.. pastu sambung lak sabtu ahad... perhhh syok giler...mau rest ambik angin kat rumah jer.. tp klau ade ape2 call ajer.. mana tau kat ofis ade masalh ker.. aku bile2 leh gerak.. rumah dekat bai.. 10 minit daa smpai.. haahahaha... pg petang pg petang.. leh la aku bantai training kaw kaw n secukup rase.. bg otot nie lali dgn sakit.. miggu depan. last heavy training... pastu.. mau buat ringan2.. jer.. x sabar aku nk henjut 42km.. mampu ke x mampu.. tue smua belakang kira.. jnji aku nk abiskan 42km.. seblom matahari pacak atas kepala.. heheheeheh...
yoooo...!!! makin hari makin hmpir.. nmpak nya ade perubahan dlm pace aku.. sasaran aku.. nk tuka jantung aku ke tabung oksigen.. haahahaha.. baru ade cabaran.. tinggal lg 2 mggu untk berlatih sekeras yg boleh...!! miggu terakhir kene la slow2.. nk x nk ke buat...!!!

minuman rasmi aku selepas tibai berlari..
100 plus n Gatorade.
huhhhh..

2 comments:

adek dush said...

mintak 1 powerbar bro...
bnyk 2...hehe

zuddin said...

huiyooo... byk seyh power bar... ;)

Berita FIFA.COM