01 June 2009

MinGGu ke 6.. MenJeLmA..


ISNIN - 02`00`45 minit (long distance + slow n fast run)
SELASA - Cuaca x seberapa baek.. JEREBU melanda Anggerik Town
RABU - 00`15`43 minit (3.8km only)
KHAMIS - 00`15`56 minit (3.8km only)
JUMAAT - REST
SABTU - 01`00`38 minit
AHAD - 00`45`47 minit

waaaawawaw... miggu nie mmg kurang dr apa yg aku nk buat.. x sampai 100km semggu.. dgn event yg daa hampir tiba.. aku wat keras hati.. xpayah wat endurance pd hjng minggu..! hati mau kuat.. keekeke.. huuuu nasb baek jerebu x lama.. klau berlarutan entah laaa... maslh besar beb..!!! start hari isnin aku troz bantai 2 jam.. dr ptang sampai malam.. perhh sakit dada d buat nya.. asap jerebu x seberapa tebal.. tp lama2 terasa sakit kat dada.. uishhh x pnh2 lg.. so aku slow n slow pastu berjalan dlm 15mint.. x bleh blah.. sedut asap bnyk sangt.. bahaya oooo...

owhhh... daaa masok bulan 6.. daa x lama nie.. 2 mggu lebih jer lg utk hard training.. pastu.. da kene slow balik... sasaran aku 3 jam 30 minit.. utk 42km..SCKL nnti.. tgk saja la nnti.. kot kot aku leh tapau kenya tue... haahahahh 20000 USD tue wei... perhhh leh beli mcm2.. penantian sudah hampir tiba... kerahan tenaga 100% sudah hampir.. tp latihan mcm tapir lg... haahahhaa

No comments:

Berita FIFA.COM