05 July 2012

Saya Suka Kucing

Setelah berjam-jam hujan turun
maka dengan itu
 Pada jam 0149 hrs di Restoran KFC
aku terpaksa kesini setelah Restoran Mc`D menutup operasinya
maybe tengah buat cleaning kot
sesampai nya aku kat Restoran KFC nie
aku teringat kan cerita si dia (z.Z)
kucing yang bernama 
si ONTOT
berada dihadapan pintu masuk Restoran KFC nie
comey, ekornya kontot, warna oren
hahaha
memang betul-betul sebijik dengan apa yang si dia bagitau
jangan-jangan ada yang nak berpindah ke sini kot
huhuhuhu
bak kata Max Speed
"PETANDA AWAL"
tanpa membuang masa aku pun snap pic Si ONTOT nie
dengan XMEAL yang aku order..
aku bagi la sedikit ayam kat Si ONTOT
kesian tengok Kucing nie
dah la lepas hujan..
mesti lapar
macam AKU..
kekekekekeke

Tengok muka Si Ontot nie..
kesian jer aku tengok..
nak bela macam x sesuai lak. 
kalau rumah sendiri.
memang aku da angkut bawa balik.
troz bagi nama Ontot juga..
sama dengan kucing abah kepada (z-Z)
hehehehe.
Z-Z jum bela kucing..
hehehe

No comments:

Berita FIFA.COM