14 July 2012

Mood Gembira (^_^)


@ DERMAGA perkapalan ntah kat mana...
hek hek hek...
panas punya la panas..
tapi panas 1 lagi tu.. 
kita pun x tahu bagaimana panas nya
so.. 
atas tanggungjawab yang diberikan..
tahan ajer la.. 
(-_^)
dapat kerja..
muka
mesti
ada
senyum
(^_^)
ingat tu
cik Z.z
hek hek hek


Selama aku hidup..
kat dunia nih..
nie kali lah..
aku menelan chapati..
dalam 3 keping rasanya..
perhh..
keyang la juga.
time lunch lak tu..
SEJARAH HIDUP AKU..
JUM LAYAN
Chapathi..
(^_^)


Apa boleh buat..
dah jumpa dia..
tapi berjauhan pula..
sabar aje la..
setahun 2 kali...
kot dapat balik...


Dinner pada...
12 JULAI 2012...
bos yang belanja..
member aku makan sikit jer.,
aku pun.. 
apa lagi..
takyah malu-malu bab makan nie..
hak hak..
 tengok hasilnya..
gambar kat bawah tu..



Kenyataan ini akan menjadi kenyataan...
pada suatu masa nanti..
bukan nya, 
gurauan semata-mata..
huhuhuhuhu..
tunggu dan lihat..


anak Buah aku x ramai...
ada 2 orang jer..
tapi..
kalau menjaganya...
tu dia..
rasa 5 orang...


Hasil daripada latihan makan kuat..
hehehehehehe..
bedal tetap bedal..
nasib baik xde tambah order lagi..
kalu tidak..
penat la aku nak perhabiskan semuanya...
hahahahaha


hehehehe..
nak gambar..

Cat - CPR -Cat

tu dia..
hehehe..
sok lusa..
kot-kot aku sakit...
ada yang membantu...
tolong itu...
tolong ini..
bukan sekadar..
CPR jer..
huhhhuuhuhuuu..

sekian terima kasih..
jumpa lagi..
(^_^)

mood : mahu balik kampung.. 
family + si dia (z.z)


No comments:

Berita FIFA.COM