26 June 2012

Samsung Galaxy S3


Syukur Alhamdulillah...
Kini.. aku mampu memiliki apa yang aku kehendaki..
sebenarya aku da lama mengimpikan sebuah telepon canggih nie..
cuma aku rasa pada masa itu hanya KEHENDAK..
tetapi..
lama-kelamaan.. aku rasa ianya 1 
KEPERLUAN
aku sebagai seorang kuli sahaja..
pikir punya pikir..
nie dia.. 
26.6.2012 
aku
menyambar Samsung S3 nie..
bukan apa pun.. 
handphone ini dikatakan pintar..
sejauh mana pintar nya
aku pun x pasti
FIRST TIME 
pakai handphone canggih-canggih nie..
hehehehehe..
aku ada masalah dengan cara penggunaan..
main hentam jer tekan itu tekan ini..
hahahhaha..
da macam 
PAK PANDIR 
lak..
tapi xper..
aku tetap berusaha..
mengodek sebaik mana untuk pengetahuan aku dengan handphone nie..
(^_^)
USAHA TANGGA KEJAYAAN
cuma sasaran aku selepas ini..
sebiji
kenderaan 4 roda..
aku harap.
aku mampu..
kepada cik Z.z
tunggu la kepulangan yer...
nanti tolong modified phone nie..
hehehehe..
sekian terima kasih..


No comments:

Berita FIFA.COM