25 June 2012

Aku belum tidur


Hari Ini Hari Gaji..
Yahoo.com.uk
25.06.2012..
Jam 0130 am.. 
aku study wei...
hahaha..
rupa aku nie mcm bengong jer
tp aku tetap study
shiok study nie
orang kata.. 
study pagi-pagi memang berjalan otaknya
xde gangguan
tenang
sejuk..
 dek aircond pejabat aku macam 
FREEZER
hehehe..
study wei
study wei
time-time study..
si dia sms.. 
cik Z-z.. 
hehe.. 
dari..
pagi.
petang..
malam..
pagi..
x miss.. 
sms..
hehe..
selepas tu..
sambung lagi study..
perhhh
giler study aku nie..
korang..
nak..
tau..
aku..
study...
apa..
-
jeng
-
jeng
-
jeng
-
jeng
-
jeng
-
jeng
-
jeng
-
jeng
aku 
-
sedang
-
belajor
-
bermain
-
FACEBOOOOOOOOOOOKKKK....
-
hahahhaahahaha
-
sekian terima kasih :)
-
cik Z_z (duty malam)
-
aku pon sama la
-
selamat malam rakan-rakan 
-
(^_^)



No comments:

Berita FIFA.COM