24 December 2011

Selangor Darul Ehsan

Sejak aku pulang ke kampung halaman... walaupun setahun lebih kurang 2 kali.. pelbagai suasana yang aku dapat rasakan... dari perubahan kiri dan kanan jalan... semua tanah yang lapang di kampung halamanku.. semua diteroka dan diberi pembagunan yang pesat.. adakalanya terasa seronok juga bila berjauhan dengan kampung halaman... sebelum ini.. aku sering diperkatakan, yang aku tiada kampung halaman.. so sekarang.. baru aku tahu.. apa itu.. istilah HOHOHO balik kampung... cuti aku pada 2012 akan di susun sebaik mungkin... berkemungkinan pada bulan Syawal sasaran aku pada kali ini... bukan pada 1 Syawal.. tapi 5 atau  7 Syawal.. INSYALLAH.. ada usia... aku akan pulang ke kampung halaman.. dengan wajah yang baru... jeng jeng jeng jeng.. 

29.12.2011 huuu.. penerbangan aku di waktu pagi... ermmm apa kan daya.. tugasan serta tanggungjawab adalah diutamakan... terpaksa meninggalkan ahli keluargaku.. buat beberapa bulan.. atau tahun.. atau bertahun... lamanya... apa-apa pun.. semua yang aku rancang pada masa mendatang sudah pun berjalan seperti mana kemahuan aku... apa yang aku harapkan... gelaran SAYAP BERDARAH tetap menjadi cabaran pada usiaku selagi aku mampu berbuat demikian.. tunggu dan lihat.. 

No comments:

Berita FIFA.COM