25 December 2011

Terkini

Nampak.. semakin berisi... hehehe...perot ok lagi.. hahahaha...
Bertukar wajah sebelum penat.. hhehe... hehehe..
Anak buah yang teramat manja oleh Atok n Neneknya..

Nie pon 2 kali 5 ajer... manja sesangat..
minta apa saya.. confirm dapat..
lagi-lagi.. sewaktu di penghujung bulan..
hahahahaha...


CERITA DISEBALIK KEK INI..


Pada suatu pagi SABTU / 24.12.2011 @ 1000 hrs di sebuah kedai  kek di seksyen 18 Shah Alam... @ Bangunan OLE-OLE.... kedai kek yang amat terkemuka di Malaysia mahupun di luar negara.. boleh menyatakan kek tersebut masih lagi di KILANG... fussshhhh... kakak aku dah beragin semacam... dup dap dup dap.. Majlis Ulangtahun akan di sambut pada jam 1400hrs... kek tiada di kedai.. masih lagi.. di KILANG.. ermmm.. kesian aku tengok petugas kedai pada pagi tadi... mengigil.. ingatkan KEK yang ditempah khas.. tidak siap... huuuuu.... boleh pula dia nyatakan untuk membuat pertukaran kek kosong tanpa ada alasan yang amat munasabah.. ermmm... katanya.. kek tersebut berada di Kilang... dan penghantaran akan dibuat pada jam 1600 hrs... sebab tiada pemandu yang sepatutnya ditugaskan menghantar kek tersebut.. ermmm.. alasan yang kurang jelas.. aku pun terasa juga panas... panas..

Aku dengan tiba-tiba,,, bagi sini nombor telefon pengurus besar kedai kek... hah... terus tak senang duduk.. semua... hahahaha... takut.. yer.. ujian lisan yang amat ikhlas dari otak aku... baru sikit je tuh... hahaha... hampeh tak aku nih...tapi memang ada kesan.. memang sukses..aku okey ja.. nak terus berhubung dengan pengurus besar.. entah macam mana... kek tersebut.. boleh dihantar pada jam 1330hrs.. terpaksa menggunakan kenderaan sendiri... huuuu... so.. kakak aku yang sudah 3 kali membuat tempahan di kedai tersebut selama 3 tahun berturut-turut.. menarik nafas lega... kalau tak.. aku x tau nak cakap apa... kakak aku memang suka melenting, bila apa yang dia dah tempah tiada pada hari yang dituntut.. hehee.. tue saja untuk cerita aku pada kali ini.. Tepat jam yang dinyatakan.. 2 petugas kedai kek tersebut hadir.. ke rumah... dan menghantar... 2 jenis kek yang di tempah khas... huuuu... sila lihat.. pada gambar.. :D

Sekian, terima kasih.

3 comments:

Amanina said...

Comelnya kek tu :)

Mata Gangsa said...

biasa je.. hehee.. tq.. melawat blog x sberapa nie.. :D

Anonymous said...

nice kek.. macam kenduri besar daaa.. ramai..

Berita FIFA.COM