16 January 2009

HuHhHHh..sEmaKin Hari SeMAkin FiT

ADIOS TEAM - KLAVA OPEN BACK TO NATURE RELAY



Organised by : Kuala Lumpur Association of Veteran Athletes (KLAVA)
Venue : Taman Metropolitan Batu, Off Jalan Ipoh, Kuala Lumpur
Date : 11th January 2009
Time : 7.30am
Distance : 3.6km per loop
Runners per team : 3 runners

TEAM ADIOS_09
1st runner : mr brilliance2009 (mr imran) -14:02 minutes-
2nd runner : mr filerry (mr ferarri) -14:02 minutes-
3rd runner : mr kuatlari (mr shahrafi) -17:00 minutes-

ADIOS TEAM POSITION : no. 7


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

JUMAAT 16-01-2009 JADUAL HARIAN MR BRILLIANCE 2oo9

0700 am
Bangun pagi..buat perkara apa yang patut
0800 am
Tiba d opis..hanya 10 mint perjalan dr rumah ke tmpat koje aku
0900 am
Sperti biasa..tiap2 jam masa mint dan saat aku p turn breakfast bersama member aku..rilek dulu isap rokok dulu..ayat2 yg selalu d gune kan oleh budak2 medic..tp aku bukan perokok.. hanya ambik bau tembakau jer..pastu aku kasi komen r..hahaha
1000 am
Kembali ke opis aku wt keje2 yg d arahkan oleh boz-boz aku..keras beb sbb xda member dlm opis aku.. sesorng jer...ape ape pon jnji keje bereh..hahaa
1300 pm
Yaaaa time Lunch telah tiba..makn sepuas-puas tp bukan melantak k..klau x makan tgh hari bermakna petng nie xda laa energy utk body aku..lesu jer.. baek aku makan..secukup keyng..huuh
1400 pm
Masok ke opis..jarang aku smpai awal..selalu lmbt dlm 20 mint dr waktu d tetapkn.. huuu Sambung wat keje2 yg d amahkan..tu pon klau ada..heehe
1700 pm
Time out..balik keje..klau ade O.T aku sapu..klau xda..aku blah awal..
1800 pm
Tiba d tmpat aku berlari..(Taman Tasek Shah ALam) tmpat aku berkumpul seblom memulakan larian atau pon latihan intensif bg aku..MY partner is SHAH...dalam 10KM ++ aku berlari..agak2 daa rase letih aku pendekkan jarak..takot injured..sbb seblah malam aku layan futsal...
1930 pm
Masa untuk berhenti..azan magrib daa masok..so kitaorng stop berlari..seblom blah aku akan lepak wat seketika bersama pengujng magrib..nk tau pe itu pengunjng magrib boleh laa setai kami...hehehe...hanya berbual kosong..
2000 pm
Pulang ke rumah..klau x pon p minum dgn partner gua..tp arini die ade keje katenyer..tp aku rase die p dating kot die ramai awek beb..cover line la tue..so aku pon blah..p bank..p taik duit sat...p farmasi..p usha powerbar...utuk aku telan pad event nnti..G.E.20km...n then aku p pasar malam padng jawa (tiap-tiap malam jumaat sahaj) p usha pisang...pegi pegi xda laa pulak..pulang dengn hampa...last2 aku p beli burger kat area rumah aku..setell akhirnya..dan selasai laa sudah ape yg aku buat..pd 16-01-2009..
2200 pm
Masa aku berehat seblom memulakan hari2 pd keesok kan nyer.... ya be da be duuuu...
-T-A-M-A-T-

Impossible is nothing...!!!
-mrbrilliance2009-

No comments:

Berita FIFA.COM