10 November 2011

Hah. Cuti Kene Potong

Dari 14 hari ke 10 hari
adoi 
macam mana nie
harap-harap ia tidak akan berlaku sama sekali
misal nya terjadi..
amat rugi
huuuu
plan aku nak jalan sana jalan sini
pada penghujung tahun akan berkecai
adoi..
jangan ler..
tolong
tolong
tolong
tolong
aku nak bercuti selama 14 hari
ermmm
rindu sama kampung halaman
bukan senang nak balik
huh..
harapan aku.. biarla ia 
kekal selama
14 hari..
tu pun..
aku masih
lagi rasakan
pendek..
cadang nak ambik sebulan..
tapi 
keadaan tidak mengizinkan
aku terlalu sibuk..
(^_^)..
semoga cutiku di penghujung 2011
diluluskan tanpa ada 
sebarang alasan...
bos nampak ceria arini..
bos hensem.
bos jum pekene teh tarik..
bos tolongla..
jangan potong cutiku..
hehhehehehehe

1 comment:

♥ Lily ♥ said...

haha.. amboi.. bodek bos kaaa? haha.. pandai die yea bodek2 nih.. haha..

Berita FIFA.COM