18 December 2010

Perjalanan 2010

Coretan catatan dipenghujung 2010.. korang jikalau rajin baca-baca laa blog aku yang dah x seberapa bagus nih.. aku xde idea dengan gambar-gambar yang aku upload... heheehehe... pejam celik...pejam celik da pun penghujung tahun.. umor pon da meningkat setahun demi setahun... hehehhee...  janggut di dagu & rambut di kepala dah pun tumbuh dengan segarnya... ada sesetengah konco-konco aku kurang mengenali rupa paras aku selepas  membela rambut...hahahaha... jangan risau... ianya adalah sementara sahaja... cukup hari, masa dan bulan.. aku akan kembali membotakkan kepala seperti sedia kala. tunggu dan lihat. huhuhhhhhuhuu

Bubur & Teh O Suam.. 
Menu utama aku selepas berlari-lari pada hujung minggu
Lokasi Cafe @ Masjid Negeri Selangor Darul Ehsan

Urine Test, HIV Test, Drug Test & X Ray Test.. hehehe
wajib dibuat..
Sayap Di Dada Sebagai Bukti....

Adidas Membership Card... yehaaa.... finally... dapat jua...  

Powered By Adidas Perfomance 2010... (^_^) 

Gambar Makan Malam dengan keluarga.. budak kecik tu.. anak buah aku..
dan yang bertudung tu.. ibonda ku... hehehee..
anak gelap.. ibu nya putih... haahahaha 

Hasil daripada makan malam...
 habis semua aku tibai...
 tahap ada perasaan belas kasihan.. 

 Makanan kegemaran aku di kala malam menjelma...
Burger Daging Ayam Special Cheese Cincang...
Lihat. sebesar tapak tangan... hahahaa

Roti Canai Telor Lautan... hahahaa... @ Restoran AL ALI 

 Aku Raja Duit Syiling 2010... hehee.. da abes aku gunakan... hehehee

Hidup kene bermasyarakat... jangan asyik dok bersukan je... wahai max speed..
turun padang.. tengok orang kampung wat kije... yehaaa... 

Makan Tengah Hari semasa Hari Raya Qurban 2010
@ Masjid AL AMIN seksyen 17 Shah Alam..
SUP TULANG THE BEST.... 

Aku berbaju biru... hanya mengeletik en lembu... 
secara automatik en lembu pon tombang.. heehehe...

 Xde motif... tengah angau... 

Max Sleep..  

 Kapitan Ayam Tandoori @ Pulau Pinang... sedap weiiii....

Hasil kerakusan aku sebagai pemakan yang disegani.... hahahahaha 

Hampir menamatkan tugasnya bersama aku... hehehehe 

 Anak buah No.2.... hehehe... bakal-bakal pekerja kontrak aku nih...
stok pijak belakang Pak Su nya.... upah dia... gula-gula.. je..

Besday aku yang ntah ke berapa.... Tq 
kepada.. konco-konco yang terlibat...


SEKIAN TERIMA KASIH....

No comments:

Berita FIFA.COM