17 December 2010

Corat-Coret 2010

Yang sebenarnya aku dah lama x update blog aku nie... da usang da pun.. hehe.. entah kenapa.. mood nak menceritakan sesuatu ada pula pada petang hari ini (17.12.2010).. korang lihat la.. gambar-gambar aku semasa di sepanjang Tahun 2010... maklum la.. da jarang masok event long distance... huhuhhhuhuu...

 100 meter - Emas
 Kiri dan Kanan Makan Asap.. hehe
 200 meter - Emas
Sukses.. berjaya menawan Trek & Field - Aku Raja Trek -
Sua - Sue Hari Raya Aidilfitri 2010 @ Padang Kawad UiTM Shah Alam..

Mr CameraMan.. En Faisal

Dari Kiri, Pak Ngah, Pak Su, Aku, Pak Usu, Pak Long, Abang Long, Pak Teh

@ Pulau Pinang International Marathon 21.11.2010 
- Snap By Mr Kamarul Ariffin -

Gaya Seorang Pakar Keliwon 42km... hehehehe

Yeahhh.. bergambo lagi... Mr K...Cik R..Mr Max Sleeppp...

Sebelum Berangkat Ke Shah Alam @ Hotel 5 Bintang hehehe

@ Restoran KAPITAN AYAM TANDOORI... nyum nyum.. 
Hakim sect.7 pon.. tara boley lawan oooo...

Besday Abe Luvis & Abe Lan @ Restoran KFC seksyen 13..
Muka aku pasai pa jadi macam tuh.... hahhaa...wat malu je...

Kekeyangan dalam Kelaparan.. Macam mana tu ye....

Bertemu dan Berpisah adat manusia biasa...
Hilang Di Mata Tapi Di Hati Tidak Lupa..

kepada Brader Radhi (Yg Arif) hehe... semoga berbahagia di tempat kijo baru..
kami disini sentiasa berada di Taman Tasik Shah Alam.. ada masa.. mai la turun sana..
Terima Kasih Kerana Sudi belanja makan malam bersama-sama kami..

Kenangan bersama-sama.. aku da mcm Ayah Pin.... hahahaha

No comments:

Berita FIFA.COM