25 February 2009

D SeBaLiK KUaLa LuMpUr CiY Run 2oo9

alkisah... kuala lumpur city run 2oo9
vrooommm aku n the shah alam tegar runners bertolak ke dataran Kuala Lumpur.. tepat jam 6.30 am aku gerak, jalan pon agak ok xda jam, sbb event x seberapa besar x payah la dok kalut mengejar masa... hehehee setiba d destinasi yg aku tuju.. parking kete pon cantek.. dekat jer.. mcm biasa.. usha toilet dulu laa.. prot wat hal pagi2.. pom pang pom pang daa setel.. paham2 jer laa.. bayo 20sen sekali masok.. Tq mr S yg tolong bayar kan.. hunjng bulan claim sama aku..
haahahahahha..

tePat jam 7.15am panggilan masok ke kandang manusia bg kategori lelaki terbuka.. event start kol 7.30am.. warm up kejap2 sudeh.. harap2 xde injured.. dengn latihan yg aku buat x cukop.. aku risau gak.. kalau2 x dpt habis kan event nih.. wat malu jer.. da boleh gantung kasut..!!
poomm bunye sirennn... aku pon speed mcm usain bolt.. hahah pastu kejap jer r.. dengn langkah kiri aku mulakan.. larian nih.. dalam 30 minit pertama aku rase ok.. entah kenapa tetibe lpas tue aku mcm ade yg x kene.. nafas aku terabur mcm gula dalam air.. tak bleh nk kontrol.. peluh kuar mcm air.. ermmm confirm aku punye latihan x cukop.. satu lg tido x cukop.. gara2 Mr BoB.. haahaah sok nak lari kol 2 pagi baru tido.. mane x letih... ok xper.. aku tetap dgn kelajuan larian aku.. dgn harapn sampai ke garisan penamat..
lari punya lari.. punya ramai orng potng aku.. tension.. beb langkah pon slow.. mcm haram.. pak cik yg daa veteran pon bleh potng aku tanpa bg signal tp klau mak cik yg cut aku.. entahla apa lg yg aku p.k kan.. kekekeekekek.. mental aku daa kacau.. jantung daa mcm piston yamaha 2 lejang beb.. hahahh daa mula laa mental d tahap down.. ermmm x bleh jd.. nasib baek hati sudah kuat.. tue yg penting.. semangt ttap ada.. walau pon aku daa tahap letih level A..



hati tetap keras.. baru la nampak dataran Kuala Lumpur tue.. aku per lg.. mcm biasa laa.. maen sprint kat dataran tue... maklumlaa.. dulu maen sprinter asyik injured.. ingtkan habis betol2 kat dataran tue.. sekali kene lak masok dlm padang.. ermmm dah laa td buat 100 meter akhir.. laju tue jgn ckp laa.. nasib baek x langgar orng tepi rivider .. huuuuu last last aku jalan anak jer ke garisan penamat sambil cover letih.. nmpak lak PMteY so pe lg.. bergaya laa..!! haahaah dpt tempat ke 60...

TamAt..!!!

P/S : gambar Teman n dak gurl tue.. sekadar perhiasan semata-mata.. jgn dok pikiaq mende laen.. k

No comments:

Berita FIFA.COM