12 February 2009

8.02.2009 - HaRi X MenJaDi.. KurEng SeHAt..

EVENT : FAKULTI KEJUTERAAN MEKANIKAL MEGADAY (MEGATHON)
VENUE : STADIUM UiTM SHAH ALAM
DATE : 8.02.2009
TIME : 9.OO am
PLACE : 5
TIME : ?
GROUP : STUDENT + STAFF = MEN OPEN

HuuuHHHuu MEGATHON FKM 7km.. telah pon tiba.. event pertama yg aku join dalam uitm.. bayaran hanya 3 hengget.. hehehe paling murah sekali.. ssh nk dpt event semurah tue.. Tp malangnya bg aku.. Keadaan badan aku tidak seberapa Fit.. Larian aku mcm haram.. Slow + Pancit + SeLeseme + BaTuK = Hampir Demam.. Ermm x menjdi aku punye larian pd pg tue.. dengan Semangt YakiN BOleh aku pon berlari.. hahahah.. Cuaca Pda msa tue agak panas.. Start lamBat beb... huhuuh Lari Punya Lari bukit aku redah.. dlm 400 meter pertama mmg aku dok push.. tp x bleh lama.. nafas aku tak seberapa baek.. ermmm tp klau acara 400 meter confirm aku dpt no.1 hahahah.. makin aku lari makin aku penat.. mcm first time join larian jarak jauh nie.. tp xper.. aku try push sepanjang laluan event tue.. jantung daaa mcm piston menanti meletup... erkkkk nk mampos pon ada.. letih semcam..

walaUpun larian aku agak Slow.. lebih kurang 4 peserta memotng aku tanpa sebb.. aku ttap berlari dgn kelajuan yg aku mampu.. MenTal Mau Kuat.. Barulaa aku smpai ke pekarangan Stadium.. Lega rase nyer.. smpai gak aku ke garisan penamat.. ahahahah Sukses.. akhirnyaaa tmpat Ke-5 menjadi milik aku... Huuuuuu Tahniah mr edan.. Hang Dpt No1.. haa 1 lg.. pesanan khas wat mr edan.. No PHoNe akU jgn lupe nk save... kakakakakaka

-T.A.M.A.T-

1 comment:

adek dush said...

saye nk no tepon jugak bole??
saye kompom x lupe nak save punyer...
hehe

Berita FIFA.COM