12 January 2010

Gagal

Acara = Peperiksaan Kuasa Kuda Tahap 1
Tempat = Sekitar Taman Tasik Shah Alam
Tarikh = 12 Januari 2010
Jarak = 3800 meter
Kasut = AdiZero Aegis
Keadaan Cuaca = Hujan & Permukaan Trek Basah
Keputusan = Gagal
Catatan Masa = 00:14:57 minit
Masa Sasaran = Bawah 00:14:00 minit
-

Komen = Catatan masa agak kurang memuaskan bagi aku sendiri.. ini disebabkan permukaan jalan terlalu licin.. aku terpaksa perlahankan langkah setiba di selekoh, klau tidak mau terjatuh dibuatnya. Latihan keras selama seminggu dari 4-1-2010 hingga 9-1-2010 berhasil. Sasaran masa adalah untuk dihenjut adalah 3.8 km selama 00'13'00 hingga 00'14'00 minit, salah satu lagi penyebab masa agak teruk.. adalah pemakanan aku ketika makan tengahari.. aku hanya bedal daging salai masak lemak + sate ayam bercucuk-cucuk (20 + + rasa nya) tanpa ada kehadiran sebutir nasi, so petang aku tiada tenaga untuk mengasak sepenuhnya.. badan terasa berat.. pace tidak kosisten.. yang ada mental.. apa apa pon.. aku menanti Peperiksaan Kuasa Kuda Ke-2... dengan harapan 7.7km dibawah masa 00:28:00 minit.. Ada masa beberapa hari lagi.. tunggu keputusan yang akan datang..!!!!

No comments:

Berita FIFA.COM