04 January 2010

Mau Bikin Turbo

Acara = UJI LARI KUASA KUDA KALI KEDUA

Tarikh = 4-01-2010 (ISNIN)

Masa Ujian = 6.00 Petang

Jarak = 11km

Masa = 00:46:35

Komen = Setibanya di tempat keramat, nampak ler pula kelibat Master aku , iaitu Mr Amran... secara tidak langsung latihan yang aku harapkan ringan telah bertukar kepada Uji Lari Kuasa Kuda.. Walaupun keadaan badan dalam 70% cergas.. disebabkan sehari sebelum tu, (hari Ahad petang) aku telah membuat long run selama sejam lebih... cari endurance balik.. so tiba lak hari Isnin petang, Master lak turun.. hehehe faham-faham ler.. klau Master dah ajak.. takkan nak ditolak, huh.. dalam kepala.. mampus aku sat lagi nie.. kene tekan kaw-kaw... hehehehe.. sesi pemanas badan sudah selesai so aku terus bersama-sama Master bagi meningkatkan cara terbaik untuk berlari selaju yang mungkin... langkah dibuka.. agak kelepet ler juga kaki aku.. kadar pernafasan dikawal secara rapi.. kekuatan kaki aku cuba tahan selama yang mungkin... 2 bukit-bukau yang dikatakan bleh tahan tinggi nya.. aku try tekan kaw-kaw... tapi yang utama aku dapat tapau Master aku dalam beberapa saat.. heehe On Turbo... dah macam kijang aku berlari... syok juga kalau dapat bertahan dalam beberapa minit.. malangnya.. hanya beberapa puluh saat sahaja.. lepas tu.. bila Master da buka langkah.. so bye bye ler. aku.... hahahaah... terus x nampak kelibat.. bau pun xda.. Secara keseluruhan aku berasa puas hati... pace aku yang telah hilang telah aku dapat kembali.. tinggal kekuatan kaki serta otot yang aku kene touch up lagi.. jadual pemulihan kali ini amat singkat.. x percaya aku.. baru hari pertama.. da okey.. Yahoooooooo.. kepada rakan-rakan Chap Ayam Runners.. tunggu kemunculan aku nanti.. Tahun Baru Pace Baru.... yeahhhhhhhhhhh....

4 comments:

ramlan said...

purghh dasat, tu baru geli2 panas enjin

car39 said...

SEMANGAT NK BIKIN PACE BARU.. SO KENE LAA BERKORBAN SKET LETIH TU.. HUUUUU

jue said...

apsal tarikh masih tahun 2009? travel back in time?

CAR39 said...

hehhe.. tersalah tarikh.. tq kerana kasi teguran.. huuuu lupa da tahun baru..

Berita FIFA.COM