20 May 2009

MinGgu Ke-5 MendAtaNg... Busy Busy


ISNIN - RELAX
SELASA - RELAX
RABU - 00`34`21 minit (mental aku da naek kacau)
KHAMIS - 00`50`00 minit (400m x 1o lap) d barlapan Stadium Mashushita
JUMAAT - 01`10`00 minit (fast run + warm down) kembali pulih 90%
SABTU - Kerja (O.T) 0800 am to 24oo pm
AHAD - 01`00`17 minit -am- (13km relax)
00`22`00 minit -pm- (3.8km + 100m x 5)
-
YEssssssss kembali seperti biasa... alhmdullah.. hasil lathan aku d trek berhasil.. walau sehari baru mencoba 4oom sprint x 10 lap.. hahhah daa mcm altlet full time lak.. pe pe pon.. aku x dpt join dgn trainer aku.. MR A.. trun lambt bai.. klau x.. confirm kene push aku.. hehehe SCKL2009 xlama lg.. pejam celik-pejam celik daa masok bulan 6.. segala persiapan daa 75% okey... latiha kne lebih sket.. seblom 2 miggu terakhir.. pasnie.. kat trek jer la kot.. tgk pd keadaan.. klau ade partner.. lg syok.. lari sorng2 mmg xda feel.. hahahaha.. pd 22.05.2009 aku bole buat dalm 14km sejam.. ikot laluan adidas kng of the road 2008.. entah mcm macm mane aku boleh buat selaju tue.. tgh fit kot.. huuuuuu cume tarik sket laluan tue.. kasi jauh sket.. suksess... YEssssss sekali lg... nasib baek da lewat petng.. klau x.. mau bantai 4 kilo lg... baru la ade kelas...!!!!!!

20.05.2009.. entah kan kenpa energy aku pd tahp slow tahap D... push2 pon x boleh.. lari pon daa x betol.. nafas x leh control.. ermmmm x mcm biase.. da mcm lembo aku bernafas.. arrghhh mental aku naek kacau.. feel time tue mmg panas.. rase letih pn ade.. ermmm baru setengah jam lari... daa pancit.. ishhhh ishhh ikot lak trainer aku.. lg laa aku mati.. bile daa tahap maksimum aku terpaksa stop.. kepala naek pening2.... ermmmm kali ke-3 aku kene.. nasib baek x pengsan.. klau x tercalar rekod aku.. hahaahahaha.. wat malu runners klau aku pengsan.. tp hati mau kuat.. troz kan perjalanan.. walaupon slow mcm siput.. bia lmbt asalkan selamat.. sok aku ade lathn bersama MR AMRAN d Mashusita Sport Center.. mau layan trek lak.. tgu laporan nya.. MEnanti hari UTk KL marathon... (^__^)

ermmm M-5 mendatang.. lathan tungang langang.. keje lak bnyak.. adoihaii mental sudah kacau.. tgk pada peta SCKL 42km 2009 lg menmbahkan kekacauan dlm kepala aku lg.. hahahahah... Nasib baek penyakit aku daa hilang.. haha BEBAS DARI BATUK2 n SELsEmE... tp busy lak dgn keje pulak.. aisey... minggu nie kene lanyak otot nmpak nya.. klau x.. merangkak ler aku nnti.. event pon aku da kurangkan.. kasi rest sket kaki aku yg daa mcm kayu.. jd penonton.. lg baek..

No comments:

Berita FIFA.COM