22 April 2009

YeaHHHH I`m BAck.. hahaahha



Maap ler pada smua member2 seperjuangan, hamba terlalu busy dgn2 kerja2 yg penting.. x bleh nk lari... apa-apa pon.. latihan KL Marathon seperti biasa. tiap2 petang aku mesti cover dlm 5 jam seminggu wat endurance n speed run.. miggu pertama nie aku try gaya larian aku.. harap2 berkesan dlm marathon nnti.. ade lebih 10 mggu untuk latihan keras.. klau x.. confirm x smpai 42km.. rugi beb..!!! sabtu ahad busy dgn kerja.. terpaksa laa cover balik masa yg tertinggal.. aku nk try berlari selama 3 jam 30 mint tnpa henti..nk rase pe itu marathon.. hahhaha harap2 sukses..

Event paling aku syok sekali kat BHP petrol... timing aku agak trok lari beberapa mint dr sasran aku 00:51:30 dlm 11km.. aku sendiri x tau bdan aku rase berat.. ramai tol yg potong aku.. tension bertambah2... hahaahh.. mcm kura2 aku lari time tue.. nk wat 100 meter akhir pon x dapt.. tp yg best pada mkanan.. waa salute sama BHP.. banyak beb.. aku naek muntah nk minum pelbgai air.. dr bersusu hingga ker bergas.. last2 sakit prot... hahaahah

No comments:

Berita FIFA.COM