06 April 2010

Terima Kasih Sifu n Master

Tanpa Sifu n Master.. tak kan ku dapat kejar brother nie

Hasil daripada pelbagai latihan rahsia yang aku bikin

Sejak dari Januari 2010, aku cuba mencari ramuan demi ramuan bagi 10km.. sasaran 1km dalam 4minit kebawah.. pelbagai seksaan, latihan terbuka, latihan sulit, lokasi sulit, sakit, sengal-sengal otot dan sendi, mental kacau, kulit pon bertambah gelap dan semuanya ada.. demi nk cari kelajuan terbaik aku sepanjang tahun 2010... Selama 4 bulan aku turun berlatihan dengan mengikut perancangan aku sendiri.. dari bantuan En Amran (SIFU) dan En Shariff (MASTER), segala ilmu yang di tunjuk ajar telah banyak membantu aku dalam membina kelajuan impian aku.. heeheh 1km : 4minit.. ujian uji lari.. pada penghujung Februari.. 10km... tak aku sangka.. catatan terbaik aku di bawah 40 minit.. so apa yang aku amal kan.. telah pon berjaya... segala penat.. sakit... jantung nak meletup.. telah pon terbalas.. yeahhhhh....

!!! IMPOSSIBLE IS NOTHING !!!

3 comments:

kaki LARI said...

tahniah bro...usaha tangga kejayaan..haha..keep on training...lepas ni bleh tlng ajar aku latihan sulit..hehe..lepas ni 20k msti bleh buat 80minit...huhu

" C.A.R's 39 " said...

hahaha... xde la bro... hang lg laju... aku nie.. berat badan.. lari da mcm lori simen nak naik bukit je.. ahhaha.. latihan sulit mmg amat berkesan.. jeng jeng jeng jeng...

" C.A.R's 39 " said...

hahaha... xde la bro... hang lg laju... aku nie.. berat badan.. lari da mcm lori simen nak naik bukit je.. ahhaha.. latihan sulit mmg amat berkesan.. jeng jeng jeng jeng...

Berita FIFA.COM